Wzrost interakcji dzięki reklamom Karuzelowym na Facebook

Reklamy karuzelowe na Facebooku są niezwykle wciągającym i zabawnym sposobem promocji Twojej firmy.

Zgodnie z danymi zebranymi przez Kinetic Social , reklamy te mogą prowadzić nawet do 10 razy więcej ruchu do witryn reklamodawców niż statyczne posty sponsorowane na Facebooku. Zespół I LOVOO odkrył, że otrzymał  72% wyższy współczynnik klikalności w  porównaniu z reklamami na telefon komórkowy z pojedynczym obrazem. 

Wydaje się jasne, że te reklamy mogą być niezwykle skuteczne, ale jak można zmaksymalizować ich potencjał? W tym poście omówimy nie tylko sposób tworzenia reklamy karuzelowej, ale także jak najlepiej wykorzystać reklamy.

Co to są reklamy karuzeli Facebook?

Format karuzeli Facebook umożliwia reklamodawcom, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, wyświetlanie 3-5 obrazów, nagłówków, linków lub wezwań do działania w jednej jednostce reklamowej.

Być może zauważyłeś je w swoim kanale informacyjnym. Oto jak wyglądają na pulpicie:

I na telefon komórkowy:

 

Użytkownicy mobilni mogą przesuwać karty, podczas gdy użytkownicy komputerów stacjonarnych mogą manewrować między obrazami, klikając strzałki w lewo lub w prawo

 

5 sposobów na korzystanie z reklam karuzelowych na Facebooku

Reklamy karuzelowe są niezwykle wszechstronne i mogą być używane na wiele sposobów. Podczas gdy wiele firm używa tego typu reklam jako sposobu na promowanie produktów, reklamy stanowią również doskonałą okazję do zaprezentowania wyjątkowości swojej marki i opowiedzenia historii.

W tej sekcji przedstawię pięć unikalnych sposobów wykorzystania reklam karuzelowych na Facebooku.

 

1. Zaznacz produkt

Tieks to specjalisci w produkcji obuwia baletowego i używane reklamy karuzelowe, aby wyróżnić jeden z produktów. Każda karta reklamy skupia się na jednym aspekcie buta i użyła kopii nagłówka, aby zapewnić więcej kontekstu dla każdego obrazu.

2. Ilustruj, jak używać produktu

Przykład wykorzystania reklamy karuzelowej, aby pokazać, jak można użyć jednego z ich produktów. Aby pokazać, jak działają ich lokówki, wykorzystali każdą kartę reklamy, aby podzielić się krokiem z odpowiednim obrazem.

3. Opowiedz historię

Historie są niezwykle skutecznym sposobem dzielenia się przesłaniem marki  i nawiązywania kontaktów z klientami. Firma produkująca kołdry ze starych koszulek, użyła reklam karuzelowych, aby opowiedzieć historię tego, jak twoje wspomnienia mogą przekształcić się w kołdrę.

4. Przewodnik po produkcie

W poniższym przykładzie, aplikacja muzyczna Deezer użyła kart karuzelowych, aby dać ludziom smak doświadczenia w aplikacji, zanim jeszcze go ściągną. Każda karta reklamy zawierała podsumowanie funkcji aplikacji, oferując ludziom dobre wyobrażenie o tym, czego można oczekiwać od aplikacji.

5. Udostępnij artykuł

Reklamy karuzelowe to niesamowity sposób udostępniania i promowania artykułów. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *