Wzrost interakcji dzięki reklamom Karuzelowym na Facebook
Reklamy karuzelowe na Facebooku są niezwykle wciągającym i zabawnym sposobem promocji Twojej firmy.
Zgodnie z danymi zebranymi przez Kinetic Social , reklamy te mogą prowadzić nawet do 10 razy więcej ruchu do witryn reklamodawców niż statyczne posty sponsorowane na Facebooku. Zespół I LOVOO odkrył, że otrzymał 72% wyższy współczynnik klikalności w porównaniu z reklamami na telefon komórkowy z pojedynczym obrazem.
Wydaje się jasne, że te reklamy mogą być niezwykle skuteczne, ale jak można zmaksymalizować ich potencjał? W tym poście omówimy nie tylko sposób tworzenia reklamy karuzelowej, ale także jak najlepiej wykorzystać reklamy.
Co to są reklamy karuzeli Facebook?
Format karuzeli Facebook umożliwia reklamodawcom, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, wyświetlanie 3-5 obrazów, nagłówków, linków lub wezwań do działania w jednej jednostce reklamowej.
Być może zauważyłeś je w swoim kanale informacyjnym. Oto jak wyglądają na pulpicie:
I na telefon komórkowy:
Użytkownicy mobilni mogą przesuwać karty, podczas gdy użytkownicy komputerów stacjonarnych mogą manewrować między obrazami, klikając strzałki w lewo lub w prawo
5 sposobów na korzystanie z reklam karuzelowych na Facebooku
Reklamy karuzelowe są niezwykle wszechstronne i mogą być używane na wiele sposobów. Podczas gdy wiele firm używa tego typu reklam jako sposobu na promowanie produktów, reklamy stanowią również doskonałą okazję do zaprezentowania wyjątkowości swojej marki i opowiedzenia historii.
W tej sekcji przedstawię pięć unikalnych sposobów wykorzystania reklam karuzelowych na Facebooku.
1. Zaznacz produkt
Tieks to specjalisci w produkcji obuwia baletowego i używane reklamy karuzelowe, aby wyróżnić jeden z produktów. Każda karta reklamy skupia się na jednym aspekcie buta i użyła kopii nagłówka, aby zapewnić więcej kontekstu dla każdego obrazu.
2. Ilustruj, jak używać produktu
Przykład wykorzystania reklamy karuzelowej, aby pokazać, jak można użyć jednego z ich produktów. Aby pokazać, jak działają ich lokówki, wykorzystali każdą kartę reklamy, aby podzielić się krokiem z odpowiednim obrazem.
3. Opowiedz historię
Historie są niezwykle skutecznym sposobem dzielenia się przesłaniem marki i nawiązywania kontaktów z klientami. Firma produkująca kołdry ze starych koszulek, użyła reklam karuzelowych, aby opowiedzieć historię tego, jak twoje wspomnienia mogą przekształcić się w kołdrę.
4. Przewodnik po produkcie
W poniższym przykładzie, aplikacja muzyczna Deezer użyła kart karuzelowych, aby dać ludziom smak doświadczenia w aplikacji, zanim jeszcze go ściągną. Każda karta reklamy zawierała podsumowanie funkcji aplikacji, oferując ludziom dobre wyobrażenie o tym, czego można oczekiwać od aplikacji.
5. Udostępnij artykuł
Reklamy karuzelowe to niesamowity sposób udostępniania i promowania artykułów.