Co nowego w #SocialMedia? 10 aktualizacji ze stycznia 2016 r

info_social_group 16 lutego 2016 0 Comments

Styczeń już minął i jak zwykle Facebook wprowadził wiele ulepszeń. Mimo to, inne platformy również doświadczyły wydarzeń wartych opublikowania.

Oto najnowsze informacje z Facebooka, Twittera i Instagramu.

Facebook

Facebook rozszerzył video na żywo do wszystkich użytkowników iPhone’a w USA. Facebook po raz pierwszy wprowadził wideo na żywo w 2015 r., Kiedy to można było korzystać tylko z danych publicznych. Teraz jest dostępny dla dużej populacji użytkowników w Stanach Zjednoczonych, a niebawem opcja pojawi się w Europie.

Facebook uruchomił nowe narzędzie do kierowania postów organicznych do pożądanych odbiorców. Mówi się, że optymalizacja odbiorców pomaga w poprawie trafności postów w kanałach informacyjnych ludzi poprzez pokazywanie ich użytkownikom Facebooka, którzy najprawdopodobniej będą się nimi zajmować.

Zgodnie z ogłoszeniem o zarobkach w czwartym kwartale Facebooka, wiodąca na świecie sieć społecznościowa nadal poszerza lukę między sobą. Liczby zwiększają się niemal w każdym stopniu, w jakim można je zmierzyć – przy wzroście przychodów, codziennych aktywnych użytkowników i liczbie godzin oglądania wideo każdego dnia.

Na początku stycznia aplikacja Facebook Messenger stała się kamieniem milowym, ponieważ firma ogłosiła, że ​​co miesiąc korzysta z niej 800 milionów osób. Przez cały 2015 rok Facebook poczynił postępy w ulepszaniu swojej aplikacji Messenger, co pomogło jej zdobyć tytuł najszybciej rozwijającej się aplikacji w USA w 2015 roku.

Instagram

Zgodnie z raportem Brand Networks Instagram szybko zwiększa liczbę reklam obsługiwanych każdego miesiąca. Liczby pokazują, że sama Brand Network zdobyła 50 milionów wyświetleń reklam na Instagramie w sierpniu, 100 milionów wyświetleń reklam we wrześniu i 670 milionów wyświetleń reklam w grudniu.

Twitter

Chociaż Periscope jest własnością Twittera, wcześniej można było do niego uzyskać dostęp tylko za pomocą oddzielnej aplikacji. Teraz filmy Periscope można osadzać w tweetach i odtwarzać bezpośrednio na osi czasu aplikacji Twitter na iOS. Podobnie jak w aplikacji Periscope, transmisje można odtwarzać do 24 godzin.

Biorąc pod uwagę przelotny charakter komunikacji na Twitterze, 24 godziny to długi czas, aby oczekiwać, że ludzie zwrócą uwagę na jeden z twoich tweetów. Tak długo trwają sondaże na Twitterze, teraz możesz ustawić je tak, aby działały przez znacznie krótszy czas i natychmiast otrzymywały opinie odbiorców.

Twitter wprowadził nową jednostkę reklamową zaprojektowaną w celu zwiększenia liczby rozmów między firmami a użytkownikami Twittera. Odpowiednio zatytułowane „reklamy konwersacyjne” dołączają przycisk „zadzwoń do akcji” w celu promowania tweetów zachęcających do tweetowania z firmą za pomocą dostosowywanego hashtaga.

Wiele źródeł, które znają plany Twittera, dostarczyło informacje, że do Twittera przychodzą dłuższe tweety do końca pierwszego kwartału 2016 r. Przygotuj się na zobaczenie tweetów o długości 10 000 znaków, jak podają źródła, ponieważ Twitter planuje przyjąć ten sam limit znaków, który jest obecnie w miejsce na wiadomości bezpośrednie.

Po pogłosce, że Twitter ograniczy swój 140-znakowy limit, cena akcji spółki spadła do najniższego w historii poziomu, spadając o kilka dolarów poniżej poprzedniego rekordowego poziomu 23,31 USD. Po spadku o kolejne 14% cena akcji wyniosła 19,98 USD.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.