10 porad, aby zwiększyć sprzedaż na Instagramie

info_social_group 12 kwietnia 2017 0 Comments

Z ponad 500 milionami  aktywnych użytkowników miesięcznie , Instagram jest kopalnią złota potencjalnych klientów.

Czy możesz uwierzyć, że aplikacja istnieje tylko od 2010 roku? W ciągu niespełna siedmiu lat stała się jedną z najczęściej używanych aplikacji na świecie. Przypuszczam, że Instagram zmienił nawet sposób, w jaki ludzie korzystają z telefonu w codziennym życiu.

Największy powód, aby korzystać z Instagram dla biznesu ? Wskaźnik zaangażowania w Instagram bije nie tylko inne kanały mediów społecznościowych, ale także prawie każde inne źródło ruchu, okres!

Jednak nie wszystkie jednorożce i motyle. Ponieważ typowy użytkownik Instagramu traci 70% postów z kont, które śledzi, nie można po prostu polegać na wypompowywaniu większej liczby zdjęć.

Nie martw się. W tym poście omówię, jak zwiększyć sprzedaż z Instagrama za pomocą 10 gwiazdkowych wskazówek, które pomogą ci przebić się przez bałagan. Wejdźmy do środka!

#1: Obrazy wysokiej jakości

Oczywiście na Instagramie chodzi o obrazy. To jest dosłownie to, na czym zbudowana jest platforma. Jeśli nie wystawiasz obrazów wysokiej jakości, jest to pierwsza rzecz, którą musisz zmienić.

 

Nie potrzebujesz też niesamowitego aparatu do robienia wspaniałych zdjęć.Większość smartfonów ma teraz kamery o ponadprzeciętnej jakości.

Huffington Post udostępnił  29 hacków na Instagramie, aby robić lepsze zdjęcia. Niektóre z najważniejszych to:

  • Wybierz motyw swojego kanału i trzymaj się go.
  • Post konsekwentnie.
  • Zrób dużo zdjęć. Praktyka czyni mistrza!
  • Powiedziawszy to, nie publikuj ich wszystkich. Dąż do jakości ponad ilość.
  • Utrzymuj proste zmiany.
  • Fotografuj pod różnymi kątami i korzystaj z dobrego oświetlenia.

Poza zwykłym fotografowaniem możesz ulepszyć je za pomocą odpowiednich narzędzi. Na przykład, możesz dodać inspirujący cytat do wspaniałego zdjęcia scenerii, które zrobiłeś. W tym celu możesz użyć bufora Pablo , Adobe Spark lub Canva.

#2: Przeprowadzaj konkursy

Konkursy są prawdopodobnie najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży na Instagramie. Mogą przynajmniej pomóc w budowaniu zwolenników, rozpoznawaniu marki i zaangażowaniu.

Istnieją trzy główne typy konkursów:

  1. „Lubię wygrywać” (muszą tylko polubić twoje zdjęcie)
  2. „Bramka e-mailowa” (wyślij e-mail, aby wygrać)
  3. Hashtag UGC (Prześlij zdjęcie z hashtagiem)

Najlepsze, jakie widziałem, to hashtag UGC. Ludzie lubią to robić najbardziej, a ponieważ i tak szukają pomysłów na dodanie do swojego kanału, dajesz im kolejny powód, aby dodać obraz.

Jedna z restauracji  zrobiła podstawki do wąsów i poprosili swoich zwolenników o przesłanie zdjęć z podstawkami przed ich twarzą. Ponadto, jeśli prowadzisz konkurs na dużą skalę, możesz użyć narzędzia takiego jak Wishpond,  aby ułatwić zarządzanie treścią.

#3: Wykorzystaj filmy i historie

Wraz z niedawną publikacją artykułów na Instagramie możesz teraz przesyłaćfilmy w stylu Snapchat do swoich obserwujących. Oczywiście zawsze możesz przesyłać filmy do swojego kanału, ale czy z niego korzystasz?

Według  badań przeprowadzonych przez Locowise w kwietniu 2015 r. Tylko 10,81% postów na Instagramie ma format wideo. Mimo to otrzymują 17,51% wszystkich komentarzy!

Aby jak najlepiej wykorzystać filmy na Instagramie, wypróbuj następujące wskazówki:

  • Podobnie jak w przypadku zdjęć, nagrywaj filmy w świetnym oświetleniu.
  • Uzyskaj statyw, aby aparat i smartfon były stabilne podczas nagrywania.
  • Strzelaj za kulisami, aby czuli się wyjątkowo.
  • Uchwyć swoje produkty w akcji – zwłaszcza, jeśli klient skorzysta z nich.
  • Pokaż, co widzisz oczami. Spróbuj uchwycić życie swojej marki.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Tag someone who would love this. · Follow @bestfoodvideos (me) for more! · Via @tiphero

Post udostępniony przez BEST FOOD VIDEOS (@bestfoodvideos)

#4: Przekazuj swoim followersom ekskluzywne informacje

Częścią odwołania się do podążania za marką na Instagramie jest idea, że ​​jesteśmy jakoś „wtajemniczeni”. W rzeczywistości w naszej psychologii bycie częścią grupy motywuje nas do działania .

Dlaczego nie wykorzystać tego odkrycia?

Ekskluzywne informacje nie muszą być wyłącznie ekskluzywnymi rabatami lub kuponami. Możesz również oferować takie rzeczy jak:

  • Bezpłatne wersje próbne lub produkty
  • Konkursy tylko na Instagramie
  • Za kulisami zdjęcia i filmy

Na przykład Intel często udostępnia zdjęcia i filmy o przygodach swoich pracowników na pokazach technologicznych oraz marzeniach i ambicjach swoich klientów.

#5: Zawsze odpowiadaj na komentarze

Jeśli Twoi obserwatorzy komentują, powinieneś w pełni wykorzystać! Komentarze pokazują, że ludzie lubią twoje posty i chcą współpracować z Twoją marką.

Ważne jest również, aby odpowiedzieć dość szybko. Zwykle nie dłużej niż 24 godziny. Jeśli odpowiedź trwa zbyt długo, ludzie będą uważali, że nie są priorytetami lub że nie przeczytaliście ich komentarza. To powiedziawszy, nawet jeśli trwa dłużej, nadal staraj się odpowiedzieć. Możesz nawet użyć końcówki nr 10 w swoich komentarzach!

Pro wskazówka:  jeśli otrzymasz tak wiele komentarzy, że po prostu nie możesz nadążyć (dobrze dla Ciebie!), Zawsze możesz rozważyć zatrudnienie wirtualnego asystenta, aby zajął się komentarzami dla Ciebie. Niektóre można znaleźć w bardzo rozsądnych cenach,a wykonają za Ciebie świetną robotę.

#6: Bezpośrednia wiadomość do Twoich fanów z prośbą o akcję

Czasami trzeba robić rzeczy, które nie skalują się, aby rozwijać swoją firmę.Podczas gdy przesyłanie wiadomości przez dziesiątki, a nawet setki osób może być czasochłonne i żmudne, może przynieść poważne rezultaty.

To nasuwa pytanie… co powinieneś powiedzieć?

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​otwartość i uczciwość mają najlepszy wynik. Na przykład, gdybym dotarł do kogoś, by poprosił ich o udostępnienie moich zdjęć, prawdopodobnie powiedziałbym coś takiego:

„Cześć Julia!

Chciałem tylko powiedzieć, że naprawdę doceniam to, że śledzisz naszą działalność na Instagramie. Uwielbiamy oglądać Twoje zdjęcia w naszym kanale. Masz świetne oko! Zastanawiałem się tylko … skoro masz tak wielu wspaniałych zwolenników, czy mogłabyś podzielić się naszym postem, aby pomóc nam mieć więcej oczu na to? Dzięki wielkie!?

Pozdrowienia”

#7: Użyj więcej hasztagów

W odróżnieniu od Twittera i Facebooka, gdzie korzystanie z więcej niż dwóch hasztagów zmniejsza zaangażowanie, użytkownicy Instagramu mają ich wystarczająco dużo. W rzeczywistości, im więcej hasztagów używasz, tym więcej zyskujesz!

Używaj wszystkich 30 dostępnych hasztagów dla swoich postów.

Jeśli nie jesteś pewien, jakich hasztagów użyć, możesz poszukać hasztagów konkurencji lub sprawdzić 100 najpopularniejszych hasztagów skompilowanych przez Webstagram tutaj . Możesz również sprawdzić, jakie hasztagi używają twoi obserwatorzy, aby zobaczyć, co jest popularne w twojej niszy.

#8: Dołącz linki do Twojego sklepu

Ta wskazówka jest dość błaha, ale z tego powodu łatwo ją zapomnieć. Bez linku do Twojego sklepu (zazwyczaj umieszczonego w twoim biuletynie), twoi obserwatorzy nie mają możliwości łatwego zostania klientami.

Chociaż nie możesz bezpośrednio łączyć się ze zdjęciami i filmami, powinieneś umieścić tam URL dla każdego zainteresowanego kopiowaniem i wklejaniem. Dlatego też powinieneś starać się, aby Twoje adresy URL były krótkie i czytelne.

#9: Współpraca z Influencerami

Influencerzy to jeden z podstawowych sposobów na osiągnięcie ogromnego wzrostu i osiągnięcie wzrostu sprzedaży na Instagramie. Jeśli jesteś gotowy, aby rozpocząć zasięg dla influencerów, dostępnych jest wiele darmowych i niedrogich narzędzi, takich jak Influence.co , BuzzSumo lub Klout.

Chociaż nie polecam płacenia (przynajmniej nie na początku), to warto zaoferować im darmowe produkty i zniżki dla swoich zwolenników. Szukając odpowiednich ludzi, staraj się znaleźć użytkowników, którzy mają nie tylko dużą bazę zwolenników, ale także duże zaangażowanie. Uważaj na konta użytkowników, które posiadają wielu obserwujących z niskim zaangażowaniem, ponieważ najprawdopodobniej są to obserwatorzy kupieni.

#10: Używaj nowego języka internetowego

Zgadza się – Internet ma nowy język. W rzeczywistości to nic więcej niż symbole. Prawdopodobnie użyłeś tego już wcześniej.

Ten język to emotikony. Wraz z uruchomieniem klawiatury emoji na iOS, użycie emoji eksplodowało na Instagramie.

W rzeczywistości emoji stały się ich własnymi hashtagami! Badania przeprowadzone przez Curalate wykazały, że emotikony hashtag  (np. # ?) Były używane 6,4 miliona razy w ciągu miesiąca od ich uruchomienia. Wypróbuj to!

Jeśli jesteś nowicjuszem w emoji, sprawdź przewodnik emoji HubSpot,  abyś nie zrobił z siebie głupca! ?

Ostatecznie Instagram może być lukratywnym miejscem do uzyskania większej sprzedaży dla Twojej firmy. Prawie 57% użytkowników Instagrama korzysta z platformy codziennie . Jednak czasami może to być trochę zniechęcające i dezorientujące. Dzięki tym dziesięciu wskazówkom będziesz na dobrej drodze do pełnego wykorzystania potencjału Instagramu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *