4 proste wskazówki, aby uzyskać ruch z Instagram do Twojej witryny
Od czasu wprowadzenia kont biznesowych w 2016 r. Instagram sprawił, że priorytetem jest pomaganie markom i ich obserwatorom w interakcjach w znaczący sposób poza polubieniem i podążaniem .
Jeśli masz trudności z kierowaniem ruchu do witryny Twojej marki z Instagrama, ten post jest dla Ciebie.
Oto cztery proste sposoby, w jakie Instagram umożliwia markom zarabianie na kliknięciach.
#1: Kliknij link w Bio
Najprostszym sposobem na kierowanie ruchu do Twojej witryny z Instagramu jest dołączenie linku do bio. Możesz zaktualizować ten link tak często, jak chcesz, na dowolnej stronie.
Większość marek łączy się ze stroną główną i nigdy jej nie zmienia. Jednak marki, które generują największe dochody z Instagrama, często aktualizują łącze, a następnie dołączają wezwanie do działania w swoich postach, które nakazuje użytkownikom kliknięcie linku w swoim biuletynie.
Możesz napisać: „kliknij link w biuletynie, aby uzyskać więcej informacji” lub „kliknij link w biuletynie, aby kupić ten produkt”, a nawet „kliknij link w biuletynie i użyj kodu promocyjnego XXXX, aby uzyskać 10% rabatu!”
Bądź kreatywny jeśli chcesz wygrać sprzedaż. Upewnij się, że ludzie wiedzą, jak łatwo mogą dostać się do Twojej witryny, ponieważ zwykłe posty na Instagramie nie są klikalne samodzielnie.
#2: Uruchom kampanię reklamową Instagram
Innym prostym sposobem kierowania ruchu do Twojej witryny z Instagram jest prowadzenie kampanii reklamowej. W przeciwieństwie do postów organicznych, reklamy Instagram są klikalne.
Użytkownik może nie tylko kliknąć reklamę, aby przejść bezpośrednio do dowolnej strony internetowej, którą wybierzesz, ale Instagram doda również przycisk „Więcej informacji”, aby zwiększyć współczynnik klikalności.
Reklamy na Instagramie korzystają z zaplecza Facebook Ads, co oznacza, że możesz kierować reklamy na niemal każdego użytkownika. Oto kilka z tysięcy opcji kierowania na Facebook , które masz do dyspozycji:
- Wiek
- Płeć
- Status związku
- Poziom edukacji
- Miejsce pracy lub tytuł pracy
- Lokalizacja
- Zainteresowania, hobby i preferencje rozrywkowe
- Zachowania oparte na historii zakupów, preferencjach marki i użyciu urządzenia
Możesz połączyć dowolne opcje kierowania, które mają sens dla Twojej firmy. Nie ma minimalnych wydatków na reklamę. Możesz zacząć od zaledwie 10 zł dziennie, a nawet wstrzymać kampanie po wydaniu zaledwie 1 zł (nie zasugerowałbym tego). Najlepiej pozwolić, aby kampanie działały przez chwilę, aby można było uzyskać statystycznie istotne wyniki.
#3: Oznacz swoje produkty
Instagram niedawno rozpoczął wdrażanie nowej usługi, która pozwala niektórym firmom oznaczać produkty w ich organicznych zdjęciach na Instagramie . Gdy użytkownik kliknie ten produkt, wyświetli krótki opis produktu, a następnie będzie mógł przejść do witryny, aby dowiedzieć się więcej lub dokonać zakupu.
Ta usługa jest dostępna tylko dla sprzedawców amerykańskich, którzy spełniają następujące kryteria:
- profil biznesowy Instagram
- Sprzedają odzież, biżuterię lub kosmetyki
- posiadają konto w języku angielskim
Jedną z pierwszych marek, które mają dostęp do Instagram Shopping, jest Kate Spade. Mary Beech, EVP. Dyrektor ds. Marketingu w Kate Spade powiedział:
„Nasza współpraca z Instagramem była bardzo udana. Tradycyjnie, nasz klient zwrócił się do Instagrama w poszukiwaniu inspiracji i widzimy, że reaguje bardzo pozytywnie na nowe wrażenia z zakupów, co pozwala jej bezproblemowo kliknąć i kupić produkt – przechodząc od inspiracji do informacji, aby kupić w zaledwie kilku krokach . ”
Wkrótce opcja ta ma pojawić się dla wszystkich firm na Instagramie.
#4: “Przesuwaj w górę” lub “Zobacz więcej” w stories na Instagramie
Podczas gdy organiczne posty na Instagramie nie mogą być łączone, organiczne historie można połączyć, jeśli masz zweryfikowane konto. Wiele marek może kwalifikować się do weryfikacji, a posiadanie wielu zwolenników nie jest wymagane. Zweryfikowane konta Instagram mogą łączyć swoje aktualizacje historii, takie jak Tarte, tutaj:
Możesz zobaczyć małą strzałkę na dole, która pokazuje, że możesz przesunąć w górę do „Zobacz więcej”.
Gdy użytkownik przesunie powiązaną historię, zostanie przeniesiony na stronę internetową, na której zdecydowała się marka.
Jeśli nie masz zweryfikowanego konta i nie jesteś zainteresowany wykonaniem kroków w celu zweryfikowania, możesz kierować ruch do swojej witryny, współpracując z osobą, która została zweryfikowana.
Praca z influencerami ma dodatkową zaletę polegającą na dotarciu do dużej grupy odbiorców, która może nie być zaznajomiona z Twoją marką. Jednak może to być również kosztowne.
Należy odłożyć ten sam rodzaj budżetu, który byłby przeznaczony na każdą tradycyjną kampanię reklamową podczas pracy z influencerami. Wiele największych i najbardziej profesjonalnych twórców cyfrowych pobiera setki, a nawet tysiące dolarów za każde wspomnienie w mediach społecznościowych. Mogą jednak zarządzać stawkami, ponieważ wiedzą, że mogą kierować kwalifikowany ruch do Twojej witryny.