Aktualizacje Facebooka dla aplikacji wydarzenia z restauracjami, barami i innymi.

info_social_group 14 grudnia 2017 0 Comments

Samodzielna aplikacja Facebook na wydarzenia otrzymała znaczącą aktualizację, która zawiera pełny rebranding i więcej możliwości odkrycia lokalnych atrakcji.

Aplikacja nie jest już skupiona wyłącznie na wydarzeniach, a jej nazwa została zmieniona na „Lokalna”. Oprócz możliwości wyszukiwania lokalnych wydarzeń, nowa aplikacja umożliwia wykrywanie restauracji, barów i innych lokalnych firm.

Możesz wyszukiwać wydarzenia i miejsca w pobliżu, niezależnie od tego, czy jesteś w swoim rodzinnym mieście, czy odwiedzasz inne miasto. To nowe miejsce na zaplanowanie wieczoru z przyjaciółmi.

To może oznaczać złe wiadomości dla konkurencyjnych usług, takich jak Yelp, TripAdvisor, Bandsintown i inne. Jest to szczególnie niepokojące, gdy weźmiesz pod uwagę ilość stron biznesowych i list zdarzeń, do których Facebook ma już dostęp.

Lokalna aplikacja Facebooka ma również przewagę konkurencyjną dzięki integracji z największą na świecie siecią społecznościową. Oznacza to, że możesz zobaczyć, co robią przyjaciele, a także dzielić się swoimi planami z innymi.

Możesz otrzymywać rekomendacje od znajomych, sprawdzać trendy w pobliżu lub śledzić jeden z przewodników Facebooka.

Dzięki możliwości planowania na wbudowanym kalendarzu, nie musisz nawet sprawdzać swojej aplikacji kalendarza, aby zobaczyć, co dzieje się w Twoim życiu towarzyskim.

Co to oznacza dla sprzedawców?

Spójrzmy prawdzie w oczy, nie wszystko, co tworzy Facebook, jest hitem. Jeśli jednak aplikacja lokalna stanie się bardzo popularna, marketingowcy będą musieli zwiększyć swoją grę na Facebooku.

Jeśli sprzedajesz lokalną firmę, regularnie aktualizuj jej stronę na Facebooku. Wykorzystaj każdą okazję, aby stworzyć stronę wydarzenia.

  • Masz sprzedaż? Utwórz stronę wydarzenia.
  • Uruchomienie nowego produktu? Utwórz stronę wydarzenia.
  • Organizujesz wydarzenie? Cóż, to oczywiste, że powinna mieć stronę wydarzenia.

Więcej stron wydarzeń oznacza więcej możliwości odkrycia w aplikacji Lokalnej. Gdy zostaniesz wykryty przez osobę, która wcześniej nie śledziła Twojej strony, warto zobaczyć ostatnią aktywność.

Nowa aplikacja Facebook Local może zostać pobrana ze sklepów z aplikacjami na iOS i Androida, ale póki co jest dostępna tylko w USA i czekamy z niecierpliwością na pojawienie się jej w Europie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *